Szkolenia
- Szczegóły
CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : - zna podstawę prawną oceniania zachowania oraz przepisy regulujące ocenianie zachowania w szkole, v potrafi zastosować w/w przepisy prawa oświatowego w praktyce szkolnej, v potrafi wypracować wymaganą dokumentację dotyczącą oceniania zachowania, v ma świadomość celów oceniania.
|
- Szczegóły
CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : - rozumie czym jest ocenianie kształtujące , - ma świadomość wpływu oceniania kształtującego na uczenie się uczniów i nauczanie, - potrafi zastosować elementy oceniania kształtującego w praktyce szkolnej,
|
- Szczegóły
CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : zna podstawę prawną oceniania oraz przepisy regulujące ocenianie w szkole, v potrafi zastosować w/w przepisy prawa oświatowego w praktyce szkolnej, v potrafi wypracować wymaganą dokumentację dotyczącą oceniania, v ma świadomość celów oceniania. |
- Szczegóły
CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : v wie czym są innowacje pedagogiczne, v zna rodzaje innowacji pedagogicznych, v potrafi zaplanować innowacje pedagogiczną, v wie jak wdrożyć innowację pedagogiczną w szkole, v potrafi przeprowadzić ewaluację innowacji, v ma świadomość potrzeby wprowadzania innowacji w szkole. |
- Szczegóły
CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : v zna nową podstawę programową i wie jak ją realizować, v zna wybrany przez siebie program nauczania, v zna podstawę prawną oceniania, v wie na czym polega ocenianie w szkole, v potrafi wykorzystać taksonomie oraz ustalić poziomy wymagań, v potrafi sformułować wymagania edukacyjne niezbędne do uzyskania poszczególnych śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych, v ma świadomość celów oceniania, v nie popełnia błędów ustalając oceny z zajęć edukacyjnych. |